Celebracions del 9 d’octubre a càrrec del Dpt de Comerç i Màrqueting

El departament de Comerç i Màrqueting del Clara, sota la iniciativa del professor Toni Alborch, ha preparat una sèrie d’activitats per a commemorar el 9 d’octubre que s’han desenvolupat al llarg de la setmana amb diferents exposicions i actes on ha col·laborat l’alumnat de FPB, Activitats comercials, GEVECO i MAPU. Entre altres destaquem que, al llarg de la setmana, s’ha escoltat música festera de moros i cristians en els canvis de classe amb ambientació d’estendards a l’entrada de l’institut. S’ha inaugurat el nou aparador del 2n pis i s’ha visitat l’exposició de la cantina dedicada a la celebració de Sant Donís. L’alumne Ignacio Blasco García, de 2n GSMIP, va recitar el poema “Misser Mascó, 17 la porta 29” de Vicent A. Estellés i es va realitzar un taller de dansà a càrrec de Sacri Sánchez del Grup de Danses de Xest. Com a cloenda tingué lloc una entrada improvisada d’esquadres mores i cristianes amb la participació de l’Associació de Moros i Cristians “Perolers” d’Alaquàs i de tots els assistents a l’acte.

S’ha destacar el bon ambient general i la gran participació de tota la comunitat educativa.

Bon treball!

Feliç 9 d’octubre!