Gimcana a Ciutat Vella / Taller Felipe Pantone

L’alumat de 3r d’ESO va realitzar una Gimcana a Ciutat Vella per tal de conèixer el patrimoni artístic i cultural del nostre entorn. De manera cooperativa van desenvolupar diferents proves relatives a edificis emblemàtics com ara, el Palau de la Generalitat, la Plaça de l’Almoina o la Catedral de València.

L’alumnat va interactuar, interpretar i reflexionar sobre les obres de Pantone caracteritzades per un llenguatge visual cridaner i cinètic.

A més, també van tindre l’oportunitat de visitar altres exposicions situades en el Centre Cultural com Algo parecido a la libertad de Raúl Belinchon o When The Process becomes a painting de Juan Olivares.

Després, l’alumnat va realitzar un taller sobre l’exposició Prospectiva al Centre Cultural del Carme. Esta exposició pertany a l’artista Felipe Pantone, el qual crea obres que busquen provocar col·lisions entre les imatges tàctils i analògiques del passat i les imatges ràpides i digitalitzades del present, amb l’objectiu de generar imatges per al futur.