TALLER DE FORMACIÓ EN MEDIACIÓ I PRÀCTIQUES RESTAURATIVES

Ja tenim el marxa el taller que formarà nous i noves mediadors i mediadores al nostre centre. Al llarg de les pròximes setmanes alumnat, professorat i famílies participaran al curs de formació sobre mediació i pràctiques restauratives impartit pel servei de Mediaprop de l’Ajuntament d’Alaquàs. El nostre institut té equip de mediació des del curs 2007 i ens sentim molt satisfets amb el resultat respecte a la convivència al centre. Ara incorporem les pràctiques restauratives que són aplicables en qualsevol grup on es vulguen millorar les relacions interpersonals, gestionar els conflictes de forma dialogada i participativa, crear un clima favorable en la convivència i reforçar valors fonamentals com el respecte mutu.
En educació, les pràctiques restauratives proporcionen oportunitats perquè l’alumnat compartisca els seus sentiments, forgen relacions i resolguen problemes (Riestenberg, 2002).

Les sessions es faran els dies 21, 28 i 30 de novembre i el 5 i 19 de desembre en horari de 15:30h a 18:00h.

APROFITEU L’OPORTUNITAT DE FORMAR-VOS!!