DIA DE LES NACIONS UNIDES – COMPETICIÓ ROBOT

L’IES Clara Campoamor com a centre que forma part dels joves ambaixadors de l’ONU, va participar el passat 24 d’octubre a la Fira Humanitària de la ONU i a la Competició de Robots en la Ciutat de les Arts i les Ciències.

El nostre alumnat participant en el programa de Joves Ambaixadors de l’ONU va visitar els diferents estands de la fira humanitària i va fer un comunicat conjuntament amb els altres centres, on explicarem la importància d’aquest grup i la data de celebració que ens dona una oportunitat de reunió, d’afirmació de l’agenda 2030 i dels principis de la ONU.

Per altra banda, l’alumnat de primer de Batxillerat de Ciències i Tecnologia va participar en el concurs de robots amb la creació de 4 robots fets per aquest alumnat.

Allí es va reivindicar el fet que els drets universals són de totes les persones i es va destacar la importància dels ideals establerts en la Carta de les Nacions Unides, feta fa 78 anys: IGUALTAT, DIGNITAT I DRETS HUMANS, DRET INTERNACIONAL i sobretot, PAU.