Potenciem l´emprenedoria en el nostre alumnat

Amb l´intenció de promoure l´esperit emprenedor en els nostres estudiants, el passat Dimarts 30 de maig l´alumnat de les assignatures d´economia i empresa de 3r i 4t d´ESO van visitar les instal.lacions de “Marina de Empresas” i “Lanzadera” al Port de València.

Esta activitat va consistir en un taller on, a partir de metodologies dinàmiques i el treball en equip, l´alumnat es va ficar en la pell d´un emprenedor/a i va tindre que idear i disenyar una idea de negoci, que presentaren posteriorment als seus companys i companyes.

A més, varen conéixer de primera mà l´ecosistema de “startups” que s´està desenvolupant en l´actualitat a la Comunitat Valenciana a partir de les experiències personals d´un emprenedor que està desentrollant la seua empresa a Lanzadera.