Visita exposició : «Qui perd els orígens per la identitat»

L’alumnat del Programa de Reforç per a 4t d’ESO (PR4) ha visitat l’exposició “Qui perd els orígens per la identitat” que es troba al castell d’Alaquàs.

La mostra està organitzada pel Departament de Geografia i Història de l’IES Clara Campoamor amb la col·laboració de la Regidoria de Memòria Democràtica de l’Ajuntament d’Alaquàs.

Aquesta exposició forma part del projecte “Fent Memòria” a través del qual l’alumnat ha aprofundit en la història contada en primera persona per tal de comprendre millor els episodis del passat. Està composada per 25 històries de familiars i persones properes que van viure la guerra i la posguerra. La informació ha sigut extreta de les entrevistes realitzades per l’alumnat a través de la seua conversa i del descobriment de fotografies antigues.

Cal felicitar a totes les persones que han fet possible aquesta exposició perquè conéixer com vivien el nostre avantpassats, és rescatar la història més recent des de les persones més properes.