METEOCOM

MeteoCom: Fòrum Nacional de Meteorologia i Canvi Climàtic, ha reunit a València (Caixaforum), el 17 i 18 de novembre, a experts de Aemet, científics, meteoròlegs i els principals divulgadors de comunicació en aquest camp per a conscienciar contra el canvi climàtic.

El canvi climàtic és un dels principals reptes al qual ens enfrontem en aquests moments. Per això, À Punt ha impulsat un pacte estatal de cadenes de televisió contra el canvi climàtic. La radiotelevisió pública valenciana ha organitzat a València el Fòrum Nacional de Meteorologia i Comunicació del Canvi Climàtic (MeteoCom) que ha reunit per primera vegada els professionals de la meteorologia de les televisions públiques i privades de tota Espanya.

L’objectiu ha sigut reflexionar sobre la manera d’informar sobre la meteorologia i, la qual cosa va sent més important, sobre el canvi climàtic, els seus efectes i conseqüències. Han pretés posar el focus a divulgar sobre el canvi climàtic amb pedagogia i sense catastrofisme.