Dia 1: Del ‘caloret’ alaquasser al fred islandés

Mentre el professorat i l’alumnat de l’IES Clara Campoamor es preparen per a uns dies de mascletades i bunyols, dos docents del centre han canviat els mocadors fallers per samarretes tèrmiques i assistir a un curs de formació a la gèlida Islàndia.

El professor de biologia i geologia, Àngel Tendero, i la professora d’anglés, Arantza Valls, participen en el projecte Erasmus+ KA1 ‘Aprendre a cooperar, èxit de l’educació europea’, que arriba després de dos anys d’ajornament per la pandèmia.

Esta és la primera mobilitat d’una proposta que té com a objectiu fomentar la cooperació, la col·laboració i la solidaritat. La finalitat d’este primer viatge és conéixer el sistema educatiu islandés i establir contactes amb professionals i centres educatius de 14 països europeus per tal de desenvolupar altres projectes Erasmus en un futur, que també inclouran la mobilitat de l’alumnat.