Premie Comandància de la Guàrdia Civil

Juan Carlos Valentín Pérez, Premi extraordinari pel seu excel·lent expedient acadèmic

El nostre alumne Juan Carlos Valentín Pérez va rebre el passat dia 10 d’octubre un premi pel seu excel·lent expedient acadèmic en la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. Aquest premi està convocat per l’associació HABECU (Germanor d’amics del benemèrit Cos de la Guàrdia Civil). El premi li va ser entregat pels seus excel·lents resultats en l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria en la qual Juan Carlos ha obtingut com a nota mitjana un 10. Aquest resultat ha servit perquè, a més, l’IES Canonge Manchón l’haja proposat per als Premis extraordinaris al rendiment acadèmic que cada any convoca la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. Juan Carlos va rebre el premi, en un entranyable acte celebrat en la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant de la mà de Sr. Alfredo Esudero Díaz-Madroñero, President de la Seu Valenciana d’HABECU. El Director de l’IES Canonge Manchón ha expressat la seua gran alegria pel premi rebut per Juan Carlos. A més, se l’ha felicitat pel profund compromís, membre del Consell Escolar del centre així com el del seu pare que també forma part de l’esmentat Consell Escolar i que, des de la seua perspectiva com a professional en la Guàrdia Civil, enriqueix quantes deliberacions i decisions han de ser adoptades.