Premi extraordinari de batxillerat per a Clara Ferrández Sánchez

L’alumna de l’IES  Canonge Manchón de Crevillent, Clara Ferrández Sánchez, ha rebut un premi extraordinari de Batxillerat corresponent a la convocatòria 2021-2022 pels seus excel·lents resultats acadèmics.

El premi reconeix l’excel·lència de l’alumnat de batxillerat. S’atorguen 30 premis anualment per a tota la Comunitat Valenciana. La relació de premiats es conforma, segons la convocatòria, amb els resultats obtinguts en la fase obligatòria de les Proves d’Accés a la Universitat. Clara ha ocupat el tercer lloc absolut de tota la Comunitat Valenciana amb una nota mitjana de 9,9625.

Fins fa dos cursos, aquests premis s’atorgaven mitjançant la convocatòria d’un examen específic al qual concorria l’alumnat que desitjava participar en la convocatòria.  Els dos últims cursos, s’ha organitzat de manera que siga el resultat de les proves d’accés a la universitat el que servisca per a formar la llista de premis.

El director de l’IES Canonge Manchón, Francisco Javier Ramírez,  ha expressat la seua gran satisfacció i orgull pel resultat de Clara de qui ha dit que no sols és una alumna acadèmicament excel·lent sinó que, a més, és bondadosa, compromesa i sempre s’ha mostrat conscienciada amb els valors de la tolerància i la justícia.

Finalment, el director ha felicitat a tota la comunitat educativa del centre, molt especialment al professorat i a la família. Aquest premi extraordinari se suma als anteriors d’Alejandro Mendiola Pastor i Fran Ramírez Candela al llarg dels últims quatre cursos el que ve a demostrar la gran qualitat del sistema educatiu públic en el nostre municipi.