Notícia de premsa

PREMI EXTRAORDINARI DE BATXILLERAT

L’alumne de l’IES CANÓNIGO MANCHÓN, Alejandro Mendiola Pastor, que acaba de cursar 2n de Batxillerat de Ciències en modalitat de programa d’ensenyament en valencià ha aconseguit un dels 30 premis extraordinaris de Batxillerat convocats per la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport en la seua Resolució del dia 28 de maig de 2019.

Aquests premis, 30 en total per a tota la Comunitat Valenciana, són convocats en concurrència competitiva. A diferència dels premis que es concedeixen en els nivells anteriors, ESO i Primària, l’alumnat de batxillerat candidat ha d’enfrontar-se a un examen específicament convocat al qual podem accedir tots els estudiants que hagueren obtingut més d’un 8,75 de nota mitjana en Batxillerat. En total, entre les tres províncies van concórrer més de 700 aspirants havent quedat Alejandro Mendiola Pastor en el 6é lloc.

Alejandro Mendiola Pastor, va participar en aquest examen amb el mèrit d’haver obtingut un 10 de nota mitjana en batxillerat i fregar el 14 en la prova d’accés a la universitat.

Segons el Director de l’IES CANÓNIGO MANCHÓN, Fran Ramírez, Alejandro no només és una persona molt autoexigent i treballadora sinó que, a més, posseeix una ment prodigiosa. El Director ha recordat com Alejandro va passar de 1r a 3r de l’ESO directament, a proposta de l’equip docent quan es va detectar la seua altíssima capacitat d’aprenentatge que permetre acurtar la seua escolarització obligatòria.

El cap d’estudis del centre, Enrique Alfonso Egea ha expressat que, una vegada més, es demostra que l’excel·lència en l’educació es troba a l’escola pública. Per la seua part, Juan Luis Martínez Buades, coordinador de Batxillerat, s’ha felicitat pels bons resultats tant d’Alejandro com de molts altres companys i companyes en les proves d’accés a la universitat que, un any més, situen a l’IES Canónigo Manchón amb uns resultats sobre la mitjana tant dels centres coordinats per la Universitat Miguel Hernández com de tota la Comunitat Valenciana.

El Director de l’IES Canónigo Manchón, ha manifestat la seva plena satisfacció pel resultat d’Alejandro i de tots els seus companys de 2n de Batxillerat i pel magnífic treball realitzat amb vocació, professionalitat i il·lusió per tot l’equip docent.

El lliurament d’aquests premis tindrà lloc en un acte que se celebra a l’Auditori Reina Sofia a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València i que pròximament convocarà la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Premis Alejandro