Pell d’Àngel.

El passat 13 de març va tenir lloc a l’IES Canónigo Manchón una Xarrada-Col·loqui a càrrec de Conxa Guilabert Fajardo, autora del llibre Pell d’Àngel.

L’activitat es va desdoblar en dues sessions, la primera per als grups de 4t ESO B/D i la segona per als grups 4t A/C

L’alumnat va fer la presentació de Conxa Guilabert; tot seguit es va projectar i vam visualitzar un «booktrailer» de Pell d’Àngel, interpretat i realitzat per alumnes de 4t B.

Vam tenir l’oportunitat de formular preguntes a l’escriptora crevillentina i de conéixer els personatges que apareixen al llibre, Àngel, Rosa i Aaron.

Aquesta activitat va tenir una gran acceptació per part de l’alumnat, es va mostrar molt interessat i participatiu en tot moment.

Va resultar una xarrada molt amena i entretinguda, al mateix temps que, entranyable i emotiva.