Premis “Un llibre, un desig”

Recordes la campanya de Nadal d’animació lectora que va llançar l’equip de biblioteca? Sí, exactament la que estàs pensant.

“Un llibre, un desig”, que consistia en el fet que totes les persones del centre podien escriure en una targeta un llibre que els agradara tindre i un desig per al nou any que estava per entrar. Després la targeta es penjava en els arbres de Nadal de les finestres. D’entre totes elles, es faria un sorteig amb dues categories: alumnat i professorat.

Bé, perquè es van sortejar dijous passat 13 usant una aplicació de números aleatoris i es van obtindre els premiats en les dues categories. Veritat que heu vist el cartell de premiats a la biblioteca tota la setmana?

Ahir, dijous 20 de gener, per fi es va fer lliurament dels llibres, perquè abans els havien de comprar. Com ja vau veure en els cartells, en la categoria alumnat, el premi va ser per a Alejandro Mas Pérez, de 2ESOD i en la categoria professorat, va ser per a J. Ramón Gómez, del departament d’informàtica. També podeu llegir en els cartells, els seus desitjos i els llibres que van demanar.

Enhorabona als premiats!

Equip de premsa