Urban Fest

I Festival de música, dansa i grafitis

Els dissabtes 5 i 12 de febrer es va celebrar l’anomenat Urban Fest al parc Ronda Sud.

Urban Fest és un festival amb temàtica urbana organitzat pels serveis públics i de cultura de l’Ajuntament i en el qual van participar els instituts Macià Abela i Canónigo Manchón, l’escola de La nostra Senyora del Carme i “l’Associació de Creadors de Crevillent“.

El ja esmentat Urban Fest consistia en un acte on alumnat i els seus acompanyants, dibuixaren alguna cosa que representara la lluita contra la contaminació del medi ambient. Aquest alumnat va ser triat pels centres en un concurs de murals on participaven alumnat de secundària, tant 3r i 4t de l’ESO com 1r, 2n de BAT.

Però no sols es van pintar murals, també es van pintar contenidors fets per alumnat de 2n de l’ESO i amb la supervisió de membres de l’ACC. Tant a l’alumnat dels murals com al dels contenidors se’ls va proporcionar material com a diversos pinzells, guixos i pintures, a més d’un esmorzar.

Al mateix temps que es pintava, l’Urban Fest tenia altres actes. Van participar grups de música urbana, grups de dansa, grups de parkour i bandes com la banda del nostre institut o “Tropa El Trop”.

Per als que no hàgeu vist els murals, estaran disponibles, aproximadament, durant un any, abans que se celebre el pròxim Urban Fest!

Carlos Sánchez