Projecte municipal

Noves accions per a millorar la convivència en el centre

Des de la direcció del centre i de l’equip de convivència hem informat, a les famílies del nostre alumnat de primer i segon de l’ESO, sobre un programa de convivència i prevenció de l’assetjament escolar que estem elaborant de manera conjunta, a nivell municipal, amb altres centres de Crevillent, gràcies a la iniciativa del nostre Ajuntament.

Aquest “Programa de Convivència i Prevenció de l’Assetjament Escolar“, emmarcat dins del Projecte d’Investigació i Innovació Educativa “Caminant amb cor i cap“, consistirà a formar al nostre alumnat com a observadors de la convivència per a així poder ajudar a l’alumnat que ho necessite. Durant el programa es realitzaran trobades de formació i convivència per a l’alumnat observador de tots els centres. Us adjuntem la carta que enviem als pares amb l’explicació del programa i un vídeo que ho diu tot. Aquest vídeo s’ha treballat en totes les tutories i també el publicàrem en les píndoles formatives en la nostra secció de la web del centre.

Tant de bo puguem fer desaparéixer o almenys, reduir, l’assetjament escolar!

Circular_familias

La direcció i l’equip de convivència