Ball de bastons

BALL DE BASTONS AL 9 D’OCTUBRE

Algunes alumnes, junt amb professors, van realitzar un acte en honor al Dia de la Comunitat Valenciana.
El passat divendres 8 d’octubre, algunes alumnes de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts Escèniques i Dansa i de 2n d’ESO de l’optativa de Veu en Moviment, juntament amb la seua professora, Fàtima Candela, van organitzar un ball de bastons per al 9 d’octubre (Dia de la Comunitat Valenciana) amb la cançó “La manta al coll”.

Aquesta activitat la van fer al primer pati, mentre que dos professors membres de la Canon G Band, Agustí Vidal i Jesús Pons, tocaven la cançó. A més d’aquesta cançó van interpretar, juntament amb Fàtima, altres cançons populars valencianes, com “Ramonet”, “Gener” o “Madomot”.

Després, a última hora, van anar a visitar l’escola N. S. De l’Esperança per veure el ball de bastons que havia organitzat el mestre de música de l’escola amb l’alumnat de 6é i mostrar-los a ells també el seu, a manera de convivència bastonera.
Es van esforçar molt, i com es diu, tot esforç té la seua recompensa, i la seua recompensa va ser que els va eixir genial, a molta gent li va agradar, tota aquella dedicació i temps, va tindre el seu resultat.

Victoria Conejero Fuentes 2nF