Com sona l’ESO

Nova trobada de “Com sona l’ESO”

Una vegada més l’IES Canonge Manchón participa en el “Com Sona l’ESO 2024” amb la posada en escena de l’obra Comediant.

Enguany participarà alumnat de les optatives de 2n, 3r i 4t de l’ESO d’Arts Escèniques, una alumna de l’optativa de 2n de la Banda de Rock i una alumna de 1r de Batxillerat d’Arts. En total seran 27 alumnes els que participen i 3 professors (Joan, Rubén i Fàtima).

Us presentem el cartell d’enguany.

Estem preparant l’obra amb molta cura i us convidem a totes i tots a vindre a veure l’espectacle perquè estem segurs que us encantarà.

Enguany, a més, tenim una primícia: una de les nostres alumnes, María Ibarra, ha sigut seleccionada per a cantar la nit de dimecres davant tots els participants, juntament amb 7 alumnes més d’altres instituts.

Us esperem!