Musiquejant

Trobada musical

El nostre alumnat de les optatives de 3r d’Arts Escèniques i 2n de Banda de Rock, juntament amb l’alumnat de l’Aula Oberta, ha participat un any més en el “Musiquejant 2024”. L’acte es va celebrar dijous passat 25 d’abril en el Calvari de la localitat.

La trobada va ser en el Calvari, dijous passat 25 d’abril, on ens reunírem la majoria dels centres educatius de la localitat per reivindicar la importància de la música en molts aspectes de l’ésser humà, tant a nivell cognitiu, com emocional, social i psicomotriu.

L’acte va començar amb la lectura d’un parlament per part de dos alumnes del nostre centre i altres dos de l’IES Maciá Abela, i va continuar amb la interpretació amb percussió corporal de la cançó Believer per a acabar amb una dansa tradicional romanesa, anomenada Alunelul.

Podeu veure vídeos de la trobada en els enllaços sobre els noms de les obres.

Quan les paraules fallen, la música parla.
Visca la música!