Fi de curs escolar 20-21

Ara toca descansar!!!

Després d’un curs prou difícil, amb les mascaretes, les portes obertes en dies de fred, amb rotacions en alguns grups… ja hem arribat a l’estiu i a les merescudes vacances. Crec que per a tot l’alumnat del centre, és un període ben desitjat, de descans, de reflexió i en la majoria de casos, ben merescut.

Possiblement, la reflexió siga per a aquell alumnat que no ha treballat suficient i li ha quedat alguna o no ha passat de curs. Els motius poden ser molts i variats, però res que no puga recuperar-se. Això sí, clar, sempre que vulgueu. Soles dic una cosa “querer és poder” i si vos ho proposeu, ho aconseguireu.

Cada època de l’any té les seues coses i si al llarg del curs toca treballar, ara toca descansar i agafar forces per al setembre. Però no us passeu amb la tecnologia. Deixeu un mica de costat aquestes ferramentes que utilitzem per a treballar. Màxim dues hores al matí o a la vesprada per a jugar, però poc més. Feu altres coses, com visitar a la família, llegir, banyar-se, anar de passeig amb els amics i amigues, al cine, a la platja… coses que no podeu fer en altres èpoques de l’any.

Sempre acabem el curs amb el lliurament d’orles i molts altres lliuraments de premis, diplomes… per l’esforç, el treball, el rendiment acadèmic, la participació en projectes i altres col·laboracions que el nostre alumnat fa de forma extracurricular en el nostre centre. Us deixem algunes fotos, ja que totes no és possible, serien massa.

Bon estiu a tots i totes!!!

Taller de premsa

El taller de premsa premia la col·laboració

Després de 2 cursos en el taller de premsa (durant alguns patis), l’organitzadora del taller, Trini (professora d’informàtica), ha volgut premiar als col·laboradors (Carlos, Aitor, Ángel, David, Rubén i Juanma) amb un detall, una bosseta de material escolar personalitzat amb el logo del centre i del nostre periòdic.

Recorda que si vols participar en el taller de premsa només has de preguntar en alguna aula d’informàtica durant els esplais o posar-te en contacte amb el professorat o col·laborador@ del taller, les portes estan obertes! 🙂

FELIÇ ESTIU PER A TOTS I TOTES!

Ángel Ferrández