Valoració de la memòria del curs 23-24

Valoració Memòria Fi de curs 2023-2024

Valora de l’1 al 4, sent el 4 la millor valoració, cadascuna de les preguntes del formulari, en funció de l’indicat en la memòria del teu departament.

BLOC I: ADMINISTRATIU


4.- Consolidades i institucionalitzades (només requerixen seguiment puntual).
3.-Implantació avançada (implantades en alt grau, amb resultats d’avaluació i susceptibles d’alguna millora).
2.-Implantació inicial (en estat inicial d’implantació i/o avaluació, és necessari un seguiment intensiu) o mesura que requerix millores substancials.
1.- No abordades ni planificades per causes diverses (segons Annex I).

1.1. Documentació institucional del centre.
1.2 Adequació de propostes pedagògiques de cicle / etapa / departaments.
1.3 Elaboració de programacions d'aula i situacions d'aprenentatge.
1.4 Programa d'activitats extraescolars
1.5 Funcionament del servici complementari de transport escolar.
1.6 Calendari i participació en el consell escolar
1.7 Calendari i participació comissió de coordinació pedagògica i claustre
1.8 Coordinació equips docents de departament /cicle / grup
1.9 Relació i coordinació amb servicis socials de la localitat / comarca/ mancomunitat
1.10 Coordinació equips docents amb departament / equip d'orientació.
1.11 Coordinació docent amb personal especialitzat d'inclusió.
1.12 Horaris: general de centre, docents, alumnat, PAS.
1.13 Participació de l'agrupació d'orientació de zona
1.14 Gestió econòmica (de centre, …)

BLOC II: PEDAGÒGIC

4.- Consolidades i institucionalitzades (només requerixen seguiment puntual).
3.-Implantació avançada (implantades en alt grau, amb resultats d’avaluació i susceptibles d’alguna millora).
2.-Implantació inicial (en estat inicial d’implantació i/o avaluació, és necessari un seguiment intensiu) o mesura que requerix millores substancials.
1.- No abordades ni planificades per causes diverses (segons Annex I).

2.1. Nivell de resultats acadèmics d’acord al context (promoció / titulació).
2.2. Adequació personalitzada de les programacions (PAP, ACIs…)
2.3. Implementació de metodologies actives d'aprenentatge com a línia pedagògica del centre.
2.4. Programa d'activitats complementàries.
2.5. Protocol d'acolliment de l'alumnat.
2.6. Actuacions d'acolliment del professorat de nova incorporació al centre i del personal no docent d'atenció educativa.
2.7. El Pla d'ensenyament i ús vehicular de les llengües.
2.8. Detecció de barreres a la inclusió de l'alumnat i implementació de mesures per a atenció a l'alumnat NEAE (accessibilitat física, sensorial i cognitiva).
2.9. Actuacions i mesures d'acció tutorial.
2.10.Actuacions d'orientació acadèmica i professional.
2.11.Mesures per a la promoció i gestió del foment de la igualtat i la coeducació.
2.12. Mesures per al foment de la convivència escolar.
2.13.Implementació de mesures per al benestar emocional d'alumnat i professionals en el centre.
2.14. Mesures de foment de la lectura i competència lingüística.
2.15.Mesures per a garantir l'adequada transició-continuïtat de l'alumnat entre nivells, cicles, etapes i modalitats d'escolarització.
2.16.Mesures per al foment i participació de famílies, voluntariat, entitats externes…
2.17 Desenvolupament i activitats del Pla digital de centre.
2.18. Actuacions i seguiment davant situacions d'absentisme escolar.
2.19.Actuacions i seguiment d'alumnat en risc d'exclusió social / compensació de desigualtats.
2.20. Organització d'activitats per al temps d'esbarjo.
2.21.Planificació i desenvolupament de les activitats incloses en el Programa d'activitats formatives (PAF) del professorat vinculades a la línia pedagògica del centre.