Visita al tancat de la pipa a l’Albufera

Ahir, 12 de març, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida interdisciplinar promoguda pels departaments de Biologia, Geografia i Història i Anglés per conéixer el programa de filtres verds de l’aigua de l’Albufera, del qual forma part el Tancat de la Pipa.

En ella l’alumnat va fer una aproximació a l’estudi de la biodiversitat resident als nostres humedals, així com a la història de la formació de la Marjal de l’Albuefra i la seva funció ecològica com a filtres regeneradors dels nostres aqüífers.

L’activitat va partir des del port fluvial de Catarroja fins al Tancat de la Pipa  on se’ns va explicar el programa de filtres verds de la Conselleria de Media Ambient i després vam fer una passejada en barca per la llacuna.