MATRÍCULA 23-24. CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA. ALUMNAT 2n BAT, 2n FPB i 2n CCFF

El dia 27 de juny haurà de venir al centre per formalitzar la matrícula l’alumnat que haja aprovat tot a la convocatòria ordinària. L’alumnat que haja hagut d’anar als exàmens extraordinaris realitzarà la matrícula el 4 de juliol.

• L’alumnat de 2n de batxillerat, com que ha triat optatives, vindrà amb cita prèvia.
  • L’alumnat de 2n FPB i 2n CCFF pot venir entre les 8.00h del matí fins les 13.00h. Recomanació, no espereu a l’últim moment.

IMPORTANT: L’ENLLAÇ PER A LA CITA PRÈVIA DE L’ALUMNAT DE BATXILLERAT JA ESTÀ DISPONIBLE.

L’ordre de la cita per a l’alumnat de 2n BAT serà alfabèticament començant per les lletres SP, per al primer cognom, segons el sorteig de la Conselleria per aquest curs.

ALUMNAT 2n BAT

Dia matrícula: 27 de juny

Documents necessaris per a la matrícula:

A més:

ALUMNAT 2n FPB I 2n CCFF

Dia matrícula: 27 de juny

HORARI: de 8.00h a 13.00h

Documents necessaris per a la matrícula:

A més:

Recordeu que l’alumnat major de 28 anys no ha de pagar l’assegurança escolar.