L’IES GUILLEM D’ALCALÀ AL CAMPIONAT DE LA CV SKILLS 2023

El campionat d’FP de la Comunitat Valenciana ha reunit a 292 alumnes d’FP de 110 centre educatius en les 40 finals de destresses professionals, de les quals 28 són de competició, i en aquestes es triaran a les persones que integraran la selecció de l’FP valenciana que anirà a les Skills estatals. El campionat s’ha realitzat entre el dies 27 i 31 de març a la Fira de Mostres de València.

El nostre centre ha competit amb 4 alumnes en diferents modalitats de serveis.

Arribada de la nostra representació a la Fira de Mostres de València

El resultat de la participació del nostre alumnat ha sigut el següent:

• Modalitat de serveis de restaurant i bar: L’alumne Ángel de Coro que ha guanyat la medalla d’or.
  • Modalitat de cuina: L’alumne Jordi Lluch també ha sigut guardonat amb la medalla d’or
  • Modalitat de fleca i brioixeria: L’alumne Haoran Wu ha guanyat la medalla d’argent i l’alumne Joan Manel Checa la medalla de bronze.

Enhorabona a tots quatre i al seu professorat!!

Guardonats