LLIURAMENT DE NOTES. CURS 22-23

Circular a les famílies

A partir d’aquest curs, no es repartirà el butlletí de notes en paper com els darrers anys. Les notes es podran consultar al web familia.

Aprofitem l’avinentesa, per informar que en els cursos de l’ESO on s’ha aplicat la LOMLOE, les notes passen a ser qualitatives. Rebran informació per correu electrònic de les noves característiques del butlletí. En cas de dubte pot posar-se en contacte amb la persona encarregada de la tutoria del grup.

Si el familiar representant legal de l’alumnat menor d’edat o l’alumnat major d’edat no disposa de la contrasenya per accedir al web família, que es pose en contacte amb la secretaria del centre.

Enllaç a la web família

Recordem que a la secció Famílies i alumnat també poden trobar informació general dirigida a vostés.

La direcció.