MURAL “DEFENSEM L’HORTA”

L’alumnat de l’assignatura d’EPVA de 4r ESO, PR4 i de l’AULA OBERTA, està realitzant un mural col·laboratiu en el centre IES Guillem d’Alcalà.

El projecte es troba dins de les intervencions promogudes per l’Ajuntament de La Pobla de Farnals i l’IES Guillem d’Alcalà. L’activitat serà realitzada per l’alumnat de l’assignatura amb la direcció de l’equip artístic ” Género fresco” i el departament de Dibuix.

L’obra representa la importància de l’horta en la nostra comarca i la necessitat de defendre-la, l’alumnat ha realitzat propostes individuals i amb totes elles s’ha creat una composició conjunta col·laborativa.

Primera fase del mural (7 de novembre de 2022)

En aquesta primera fase s’ha treballat la part inferior del mural i a partir del pròxim 2023 amb el suport de l’Ajuntament, es treballarà la part superior.

Resultat final del projecte (pendent de realització)