Ajudes per a l’adquisició de llibres i material curricular 22-23

La Regidoria d’Educació, Esport i Sanitat de l’Ajuntament de la Pobla de Farnals, ens ha informat que avui s’han publicat al Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV):

• Les ajudes per a l’adquisició de llibres de text i material de l’alumnat de Batxillerat, Formació Professional i alumnat de 1r i 2n d’ESO amb Necessitats Educatives Especials per al curs 2022-2023 (BOPV núm. 220)
  • Les ajudes per a l’adquisició de material escolar de suport no inclòs a la xarxa de llibres per a l’alumnat de programes de diversificació curricular (PAM, PDC, PR4) per al curs 2022-2023 (BOPV núm 220)

Termini de presentació: del 17 al 30 de novembre. Els annexos que s’han d’omplir es troben al portal de transparència de l’Ajuntament.