CITA PRÈVIA. MATRÍCULA 1r ESO i 3r ESO. CURS 22-23

1r ESO

Cita prèvia per a l’alumnat del CEIP CERVANTES que es matricula a 1r d’ESO i alumnat del centre repetidor de 1r.

Has de tenir en compte que:

• Els llistats estan per ordre alfabètic des de la lletra A (sorteig de la Conselleria- ZV).
  • A més, en ells trobaràs les tres primeres lletres del teu nom i cognoms.
  • Per últim, els dies 28 i 29 de juny, l’alumnat del CEIP CERVANTES, està convocat per fer la matrícula a la secretària del centre. A més, l’alumnat repetidor està convocat el 29 després de l’alumnat adscrit.

Haureu de portar la documentació sol·licitada:

Pots consulta el dia i l’hora per a realitzar la matrícula al següent enllaç:

CITA PRÈVIA 1 ESO

Nota: l’alumnat del CEIP han de tornar a sol·licitar l’accés al web família: Sol·licitud accés Itaca web famílies

3r ESO

Cita prèvia per a l’alumnat que es matrícula a 3r ESO.

Has de tenir en compte que:

• L’ordre està estipulat atenent d’una banda a l’ordre alfabètic que enguany comença per la lletra A (sorteig de la Conselleria- ZV), i per altra el nombre de matèries suspeses (triaran primer els que ho han aprovat tot, després els que han suspés 1… i per últim l’alumnat que repeteix)
  • Al llistat, per saber la teua cita, trobaràs les tres primeres lletres del teu nom i cognoms.
  • Els dies de matrícula són el 30 de juny i l’1 de juliol. L’alumnat repetidor està convocat el dia 1.

Haureu de portar la documentació sol·licitada:

Pots consulta el dia i l’hora per a realitzar la matrícula al següent enllaç:

CITA PRÈVIA 3 ESO