Per què un Hort escolar?

1. Fomentar l’educació ambiental: Pot ser una eina educativa valuosa per a ensenyar als estudiants sobre la importància de cuidar el medi ambient, la biodiversitat i l’agricultura sostenible.
  2. Promoure una alimentació saludable: Els estudiants poden aprendre sobre la importància de menjar fruites i verdures fresques i cultivar els seus propis aliments pot motivar-los a menjar més saludablement.
  3. Desenvolupar habilitats pràctiques: La jardineria pot ensenyar habilitats com la planificació, la sembra, la collita i el manteniment d’un jardí.
  4. Fomentar la col·laboració i el treball en equip: Pot ser una oportunitat perquè els estudiants treballen junts en un projecte comú, fomentant el treball en equip i la col·laboració.
  5. Millorar la connexió amb la naturalesa: Els estudiants poden desenvolupar una major connexió amb la naturalesa i una comprensió més profunda del cicle de la vida en treballar en un hort escolar.
  6. Fomentar la creativitat: Els estudiants poden ser encoratjats a usar la seua creativitat i experimentar amb diferents tècniques de jardineria per a millorar el rendiment de l’hort escolar.
  7. Proporcionar una experiència pràctica: Els estudiants poden aplicar el que aprenen a l’escola en una experiència pràctica en l’hort escolar, la qual cosa pot ajudar a reforçar els conceptes apresos a l’aula.