CONCURS DE DECORACIÓ DE CARABASSES! Tens una idea divertida, esborronadora o simplement genial per a transformar una carabassa en una obra mestra? Llavors aquest concurs és per a tu! Reuneix els teus pinzells, els teus colors i la teua creativitat, i prepara’t per a donar vida a la teua carabassa de la manera més sorprenent. Què pots guanyar? Premis sorpresa i el reconeixement de tota l’escola pel teu talent! A més, la diversió i l’emoció de crear una cosa única i especial, individualment o en equip. Participa…si t’atreveixes!

LA CAIXA MENJA-PORS: aquesta màgica caixa pot aconseguir devorar totes les teues pors i fer-te molt feliç. Anota totes les coses que et produeixen por en un paper, agafa la llanterna i entra dins. Cerca la caixa màgica i fica les teues pors dins d’ella. La caixa els farà desaparéixer.

TEATRE BEURATGE DE L’AMISTAT: el dimarts 31 les bruixes bones del nostre col·le han preparat un emocionant esdeveniment. A la vesprada, es durà a terme la representació de l’obra “Hocus Pocus”. Tot l’alumnat participa en esta activitat màgica, on cadascun aportarà un ingredient especial per a enfortir els llaços d’amistat. Serà una divertida manera de celebrar l’amistat i l’esperit d’Halloween. No t’ho pots perdre!

Arriba… HALLOWEEN i toca disfressar-se! Vestir-se amb disfresses és una forma divertida d’expressar la nostra imaginació i personalitat. Pots ser un valent superheroi, una sorprenent princesa, un esborronador monstre o qualsevol cosa que se t’ocórrega. Les possibilitats són infinites!
Recordeu que Halloween és una oportunitat per a compartir somriures, riures i amistat. Així que, animem a tots a participar en la diversió i a gaudir al màxim esta experiència. No importa si la teua disfressa és simple o elaborada, el més important és passar-ho genial!

La nostra selecció musical per a la megafonia crearà un ambient misteriós i terrorífic que farà gaudir a chic@s i grans.
HISTÒRIA DE HALLOWEEN
CANÇÓ