Complementàries

PARC DE BOMBERS

El passat 27 de febrer, es va dur a terme una visita al Parc de Bombers de Benidorm, on els assistents van tindre l’oportunitat de conéixer de prop les instal·lacions i el treball diari dels valents bombers que protegixen la nostra comunitat.

AMADEO I EL SOMNI MUSICAL

Amadeo odia la classe de música, per a ell és avorrida, sorollosa i sempre es parla d’home vells amb els cabells blancs. Però una nit, una cosa especial passarà, perquè de la mà de la clau de Sol, descobrirà descobrirà un divertit món musical, d’autors, instruments, cançons… Ja res tornarà a ser com abans.

L’1 de març, l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària van assistir a la representació de l’obra “Mamut” en el Centre Cultural de Benidorm.

El nostre centre participa juntament amb el CEIP Puig Campana, el CEIP Vasco Núñez de Balboa i l’IES L’Almadrava en un jornada de convivència intercentres com a part de les actuacions del nostre Pla de Transició de Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

PARC INFANTIL DE TRÀNSIT

En el marc de la seguretat viària, l’educació viària constitueix una de les eines fonamentals per a la prevenció de riscos, accidents i lesions relacionats amb la circulació de vehicles, puix que amb ella es pretén afavorir el desenvolupament de la persona, de la col·lectivitat i del medi ambient, mitjançant l’adquisició de coneixements, procediments, actituds i valors que aconseguisquen una mobilitat més segura.

PLA DIRECTOR

Aquest Pla persegueix previndre qualsevol risc que afecte la seguretat i el benestar dels nostres menors i joves, a l’escola i el seu entorn.
La formació i informació preventiva que s’imparteix dins d’aquest Pla gira entorn de les següents temàtiques: Riscos d’Internet, assetjament escolar, violència de gènere, bandes juvenils, drogues i alcohol.

EDUCACIÓ CIVICO – TRIBUTÀRIA

L’Agència Tributària ve desenvolupant des de l’any 2003 el Programa d’Educació Civicotributària (PECT), com un programa educatiu l’objectiu del qual és explicar a la ciutadania més jove l’impacte que el sistema fiscal, al seu doble vessant d’ingressos i despeses públiques, té en la seua vida quotidiana i en les seues perspectives de futur.