LA MÀGIA DE DISNEY ARRIBA AL MIRÓ

Enguany és un any molt especial, ja que celebrem el centenari de Disney. Sí, has llegit bé, Disney compleix 100 anys! És un moment emocionant per a tots nosaltres, i en el nostre col·legi, estem preparant un munt d’activitats emocionants per a celebrar aquesta fita en la història de l’entreteniment.

Durant tot l’any escolar, explorarem el màgic món de Disney en diferents àmbits educatius. Això significa que aprendrem sobre la història de Disney, els personatges icònics que tots coneixem i estimem, les pel·lícules que han tocat els nostres cors i molt més.

XARXA VALENCIANA DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS EN LÍNIA

Este espai està destinat a l’ús i consulta en línia de tots els llibres disponibles en la nostra biblioteca.

SETEMBREOCTUBRENOVEMBREDESEMBREGENERFEBRERMARÇABRILMAIGJUNY

BIBLIOTECA PRIMÀRIA

BIBLIOTECA INFANTIL

BIBLIOPATI MENJADOR

Enguany per a fomentar la lectura en el nostre alumnat estem duent a terme l’activitat de «Apadrinament lector». D’esta manera grans i xicotets gaudeixen junts de l’aventura de llegir.

APADRINAMENT I5

APADRINAMENT I4