FI DE CURS

ACTES DE GRADUACIÓ

INFANTIL 5 ANYS

A les 10 hores tindrà lloc la Festa de Graduació de l’alumnat de 5 anys, amb el tradicional lliurament d’orles i imposició de Beques. Finalitzarem l’acte amb un esmorzar commemoratiu.

6é DE PRIMÀRIA

El solemne acte de Graduació de l’alumnat de sisé curs tindrà lloc a les 11.30 hores. Se’ls farà lliurament de les seues orles, beques i la documentació administrativa corresponent per al seu accés a l’Institut. Finalitzarem l’acte amb un esmorzar commemoratiu.
A les 13 hores es durà a terme la Reunió Informativa amb les famílies.

JOCS DE FUSTA

Jocs de Fusta
“Toca Madera”

És una col·lecció exclusiva de 50 jocs de fusta que transformaran el pati del col·legi en un espai únic de jocs.
La col·lecció és un recurs educatiu que potència: les relacions personals, l’enginy, l’espera tranquil·la, és joc no sexista, la psicomotricitat , el joc no violent, el compartir propostes i per descomptat la diversió.

FESTIVAL FI DE CURS

FESTIVAL

A les 11.15 hores tota la comunitat educativa està convidada a participar en el nostre tradicional Festival de Fi de curs.
A més de gaudir amb les coreografies que us presentarem, estrenarem el rap “Un col·le de colors” compost i interpretat per l’alumnat de 5é i 6é i hi haurà alguna sorpresa més que no podem revelar.
Ningú li ho pot perdre.

aviso_captacion_imagenes