III Jornades d’Orientació laboral

• III Jornades d’Orientació Laboral (Orienta-Cheste 2019)

Les III JORNADES ORIENTA-CHESTE, s’han celebrat en el Centre Integrat de Formació Professional de Cheste els dies 9, 10 i 11 d’abril de 2019. Estes jornades són organitzades pel departament de Formació i Orientació Laboral, i es troben immerses dins del projecte d’innovació “FOLinJOB” que es duu a terme des d’este departament

Gràcies a estes jornades, s’han realitzat en el centre Integrat de Formació Professional de Cheste interessants ponències i tallers per a orientar a l’alumnat en el seu camí professional.

El programa de les jornades ha sigut el següent:

IVAJ I UGT: “En va unir mola més. Treball digne”

“En Unió Mola Més” va ser el tret d’eixida de les jornades, amb la simbiosi perfecta entre IVAJ i UGT per a donar a conéixer al nostre alumnat la relació entre el mercat laboral i la presència dels sindicats.

SEIDORG CONSULTING. DAVINIA CERVERA: ” Aprén a adaptar-te al mercat laboral”

Finalment, ens va visitar Davinia Cervera, de l’empresa Seidor Consulting, que amb la seua xarrada especialment enfocada a l’alumnat d’Informàtica, ens dió les claus per a preparar-nos reeixidament davant un procés selectiu.

AMI BONDIA: “Com complir somnis amb Personal Brànding”

T’imagines com seria complir el teu somni? En el nostre segon dia de jornades ORIENTA CHESTE, va visitar el nostre centre AMI BONDIA. Des del primer segon ens ha va atrapar amb la seua història vital, plena d’esforç, treball i passió. Amb una magnífica capacitat de comunicació, ens va fer reflexionar sobre la importància de la MARCA PERSONAL per a aconseguir el que volem.

Moltes gràcies, Ami. Va ser un enorme plaer escoltar-te

SERGIO AYALA: “Bienhumorados”

A continuació, la nostra Sala d’actes, replet d’alumnes, alumnes i profes com mai abans s’havia vist, va riure  a riallades i va gaudir amb la conferència “BIENHUMORADOS” de SERGIO AYALA CLIMENT.

Ens va quedar ben clar a tots l’imprescindible que és l’humor i l’amor en la vida i, especialment, en els llocs de treball. Sergio, ens vas donar una gran injecció de motivació a tots. Moltíssimes gràcies!

MARLY CORDONS. “Tallers d’higiene postural”

En l’últim dia de les nostres Jornades, comencem el dia movent l’esquelet!

Amb el taller d’higiene postural de Marly Cordons, al ritme de música; i entre riures, balls i estiraments, vam aprendre a cuidar de la nostra esquena…

Mai aprendre ergonomia va ser tan divertit!!

CENTRE DESPERTA. MARGA REQUENA. “Taller: habilitats interpersonals per a l’ocupació”

I per a tancar les III Jornades Orienta Cheste, comptem amb la participació de Marga Requena, del Centre de Psicologia Desperta; qui ens va ensenyar  mitjançant dinàmiques grupals, a gestionar millor els conflictes, a treballar en equip, a respectar a l’otr@, i generar en el nostre alumnat un munt d’habilitats imprescindibles en la cerca d’ocupació.