INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 2025/26

Publicada la resolució que regula el procés d'admissió i matrícula en les EOI

 

A continuació es pot consultar un resum cronològic del procés de matrícula

  1. SEGONA QUINZENA DEL MES DE MAIG

    PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ DE MATRÍCULA I SOL·LICITUD PIALP

    La Resolució es pot consultar al següent enllaç: https://dogv.gva.es/datos/2025/05/12/pdf/2025_15001_va.pdf

    En aquesta Resolució es troba tota la informació necessària per a realitzar l'admissió i posterior matrícula: terminis, requisits d'accés, documentació a aportar, matrícula PIALP, etc...

    És un document de lectura obligatòria per a tot l'alumnat interessat en matricular-se.

    PIALP: El professorat pot sol·licitar la matrícula gratuïta als cursos A2, B1, B2 i C1 d'anglés, francés i valencià fent una sol·licitud mitjançant OVIDOC des de les 12:00 del 26 de maig fins a les 23:59 del 30 de maig. Després haurà de presentar admissió i matrícula com la resta de l'alumnat.

    En el nostre web es publicarà el termini d'inscripció i les dates de realització dels Tests de Classificació (Proves de nivell) del mes de juny.  >>He de fer prova de nivell?

  2. A PARTIR DEL 18 DE JUNY

    SOL·LICITUD TELEMÀTICA D'ADMISSIÓ

    Des de les 12:00 del 18 de juny fins a les 23:59 del 4 de juliol està obert el període d'admissió. El tràmit per a sol·licitar l'admissió és exclusivament telemàtic, i es realitza a través de la Secretaria Digital.

    En aquest tràmit no cal abonar cap taxa ni entregar documentació, només s'ha d'emplenar telemàticament la sol·licitud  d'admissió. En aquesta sol·licitud es triarà l'idioma, el nivell i l'horari.

    >>A quin nivell puc accedir?. He de fer prova de nivell?

  3. A PARTIR DEL 10 DE JULIOL

    ADJUDICACIÓ DE PLAÇA I FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA

    El 10 de juliol es publica el resultat de l'adjudicació de places vacants.

    Del 10 al 23 de juliol s'obri el període perquè els candidats que han obtingut plaça formalitzen la matrícula. En aquest període s'ha d'entregar o enviar a la Secretària del centre la documentació sol·licitada i el justificant de pagament de la taxa de matrícula. Tot el tràmit i el pagament de la taxa es pot realitzar telemàticament a través de la Secretaria Digital.

    La matrícula no es considera finalitzada fins que l'EOI comprova la documentació i la persona rep la confirmació, mitjançant un correu electrònic, que està matriculada correctament o bé amb documentació pendent de presentar en l'EOI adjudicada. En cas de no presentar el que s'ha sol·licitat, no es podrà efectuar la matrícula.

    >>Quina documentació he d'entregar?

IMPORTANT!!

Envia'ns el següent formulari i t'avisarem quan hages de tramitar la matrícula. 

FORMULARI D'AVÍS
La informació anterior pots descarregar-te-la en PDF ací: enllaç
DSC_1197_3

Per a qualsevol consulta, contacta amb nosaltres, estarem encantats d'ajudar-te.

46028661.secretaria@edu.gva.es

 96 224 93 45

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies