INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 2025/26
Publicada la resolució que regula el procés d'admissió i matrícula en les EOI
A continuació es pot consultar un resum cronològic del procés de matrícula
-
SEGONA QUINZENA DEL MES DE MAIG
PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ DE MATRÍCULA I SOL·LICITUD PIALP
La Resolució es pot consultar al següent enllaç: https://dogv.gva.es/datos/2025/05/12/pdf/2025_15001_va.pdf
En aquesta Resolució es troba tota la informació necessària per a realitzar l'admissió i posterior matrícula: terminis, requisits d'accés, documentació a aportar, matrícula PIALP, etc...
És un document de lectura obligatòria per a tot l'alumnat interessat en matricular-se.
PIALP: El professorat pot sol·licitar la matrícula gratuïta als cursos A2, B1, B2 i C1 d'anglés, francés i valencià fent una sol·licitud mitjançant OVIDOC des de les 12:00 del 26 de maig fins a les 23:59 del 30 de maig. Després haurà de presentar admissió i matrícula com la resta de l'alumnat.
En el nostre web es publicarà el termini d'inscripció i les dates de realització dels Tests de Classificació (Proves de nivell) del mes de juny. >>He de fer prova de nivell?
-
A PARTIR DEL 18 DE JUNY
SOL·LICITUD TELEMÀTICA D'ADMISSIÓ
Des de les 12:00 del 18 de juny fins a les 23:59 del 4 de juliol està obert el període d'admissió. El tràmit per a sol·licitar l'admissió és exclusivament telemàtic, i es realitza a través de la Secretaria Digital.
En aquest tràmit no cal abonar cap taxa ni entregar documentació, només s'ha d'emplenar telemàticament la sol·licitud d'admissió. En aquesta sol·licitud es triarà l'idioma, el nivell i l'horari.
-
A PARTIR DEL 10 DE JULIOL
ADJUDICACIÓ DE PLAÇA I FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA
El 10 de juliol es publica el resultat de l'adjudicació de places vacants.
Del 10 al 23 de juliol s'obri el període perquè els candidats que han obtingut plaça formalitzen la matrícula. En aquest període s'ha d'entregar o enviar a la Secretària del centre la documentació sol·licitada i el justificant de pagament de la taxa de matrícula. Tot el tràmit i el pagament de la taxa es pot realitzar telemàticament a través de la Secretaria Digital.
La matrícula no es considera finalitzada fins que l'EOI comprova la documentació i la persona rep la confirmació, mitjançant un correu electrònic, que està matriculada correctament o bé amb documentació pendent de presentar en l'EOI adjudicada. En cas de no presentar el que s'ha sol·licitat, no es podrà efectuar la matrícula.
IMPORTANT!!
Envia'ns el següent formulari i t'avisarem quan hages de tramitar la matrícula.
FORMULARI D'AVÍS
La informació anterior pots descarregar-te-la en PDF ací: enllaç
INFORMACIÓ D'INTERÉS PER A L'ALUMNAT

Per a qualsevol consulta, contacta amb nosaltres, estarem encantats d'ajudar-te.
46028661.secretaria@edu.gva.es
96 224 93 45