INFORMACIÓ PROVISIONAL - MATRÍCULA CURS 2024/25

ATENCIÓ!  CONVOCATÒRIA PENDENT DE PUBLICACIÓ

Tota la informació relativa a l'admissió i matrícula per al curs 2024/2025, es podrà consultar quan es publique en el DOGV la Resolució que regula el procés. Normalment aquesta Resolució es publica la segona quinzena del mes de maig

A continuació apareix un resum cronològic del procés de matrícula, aquesta informació és aproximada, i està basada en la matrícula d'anys anteriors:

1. SEGONA QUINZENA DEL MES DE MAIG

PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ DE MATRÍCULA

Es publica en el DOGV la Resolució que estableix el calendari i el procés d'admissió i matrícula per al curs acadèmic 2024/2025 en les EOI.

En aquesta Resolució es troba tota la informació necessària per a realitzar la matrícula: terminis, requisits d'accés, documentació a aportar, matrícula PIALP, etc...

2. MES DE JUNY

SOL·LICITUD TELEMÀTICA D'ADMISSIÓ

El dia que marca la Resolució, s'obri el període d'admissió. El tràmit per a sol·licitar l'admissió és exclusivament telemàtic, i es podrà accedir a través de la pàgina web de l'EOI de Xàtiva.

En aquest tràmit no cal abonar cap taxa ni entregar documentació, només s'ha d'emplenar telemàticament la sol·licitud  d'admissió. En aquesta sol·licitud es triarà l'idioma, el nivell i l'horari.

>>A que nivell puc accedir? >>He de fer prova de nivell?

3. MES DE JULIOL

ADJUDICACIÓ DE PLAÇA I FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA

El dia que marca la Resolució, es publica el resultat de l'adjudicació de places vacants.

S'obri el període perquè els candidats que han obtingut plaça formalitzen la matrícula, en aquest període s'ha d'entregar o enviar a la Secretària del centre la documentació sol·licitada i el justificant de pagament de la taxa de matrícula.

Quan l'alumnat entrega la documentació i rep el resguard de matrícula, la matrícula està finalitzada.

>>Que documentació he d'entregar?

IMPORTANT!!

Si vols que t'avisem quan es publique el període de matrícula, envia'ns el següent:

FORMULARI D'AVÍS
La informació anterior pots descarregar-te-la en PDF ací: enllaç

INFORMACIÓ D'INTERÉS PER A L'ALUMNAT

(Atenció: la informació següent correspon al curs actual, per al curs 2024/25 podria variar)

DSC_1197_3

Per a qualsevol consulta, contacta amb nosaltres, estarem encantats d'ajudar-te.

46028661.secretaria@edu.gva.es