DOCUMENTACIÓ PER A TRAMITAR LA MATRÍCULA

Bloc alargado
ALUMNAT OFICIAL

Alumnat matriculat en el curs 2023/24 en una EOI de la Comunitat Valenciana que continua en el mateix idioma

• Taxa 046 i justificant de pagament.
  • En cas de bonificacions o exempcions: justificant que ho acredite.
  • En cas que la matrícula es realitza en una EOI distinta de la que l'alumne/a es trobava en el curs 2023/24, certificat o captura de pantalla de les notes de l'avaluació final en Web Família.
  • En cas de sol·licitar adaptació, hi haurà que justificar-ho segons el que es disposa en la Resolució de 20 de setembre de 2021: enllaç informació
  • ALUMNAT PIALP OFICIAL: Sol·licitud de petició d'horaris

ALUMNAT PIALP NOU INGRÉS

Alumnat no matriculat com a PIALP en el curs 2023/24

• Justificant OVIDOC
  • Certificat acreditatiu de nivell de llengua (Si has fet prova de nivell, o has estat matriculat a l'EOI Xàtiva, no cal que aportes el certificat acreditatiu).
  • Fotocòpia del DNI

ALUMNAT NOU INGRÉS

Alumnat no matriculat en el curs 2023/24

• Taxa 046 i justificant de pagament.
  • En cas de bonificacions o exempcions: justificant que ho acredite.
  • Fotocòpia del DNI

Nota: En tot cas, si l'alumnat matriculat és menor d'edat, la mare/pare/tutor o tutora legal haurà d'emplenar el model d'autorització que estarà disponible a la web, i adjuntar-lo a la documentació de la matrícula.