CONDICIONS I REQUISITS ACADÈMICS D'ACCÉS

Bloc alargado
CONDICIONS GENERALS

(Idiomes anglés i valencià) Per a accedir als ensenyaments d’idiomes és requisit tindre 16 anys o complir-los l’any en què es comencen els estudis.

(Idiomes francés, alemany i italià) Poden accedir-hi per primera vegada els majors de 14 anys en l’any en què es matriculen per a seguir l’ensenyament d’una llengua estrangera diferent de la primera llengua estrangera que cursen en l’Educació Secundària Obligatòria, i/o per a seguir l’ensenyament tant de valencià com d’espanyol com a llengua estrangera, en cas d’haver estat escolaritzats en el sistema educatiu valencià en els últims dos anys abans de l’inici del curs 2023-2024.

REQUISITS ACADÈMICS

Amb excepció del curs d'iniciació 1A2, per accedir als cursos de les Escoles Oficial d'Idiomes, cal tindre algun dels certificats acreditatius de llengua marcats per la Resolució d'admissió i matrícula.

• El títol de Batxillerat habilita per a accedir a 1B1 de la primera llengua estrangera cursada en Batxillerat.
  • El títol Batxillerat en el programa d’ensenyament en valencià habilita per a accedir a C1 de valencià.
  • Tots els certificats de nivell de coneixement d'un idioma que habiliten per a la matriculació en les EOI, es recullen en la següent Resolució

TEST DE CLASSIFICACIÓ (PROVA DE NIVELL): En cas de no tindre cap d'aquests certificats, caldrà realitzar una prova de nivell per accedir a qualsevol curs superior a l'1A2. La inscripció en aquesta prova es realitzarà una vegada es publique la Resolució, informarem a través de la nostra web.

Si has de fer la prova, envia'ns el següent formulari i t'avisarem quan hages d'inscriure't.