Admissió i matrícula curs 2024/25

Procés d’admissió i matrícula EOI.

Admisió i matrícula PIAL.

Orde d’adjudicació de vacants

L’alumnat matriculat en l’EOI Virtual Valenciana durant el curs 2023-2024 que vulga continuar els seus estudis, amb independència de la modalitat que trie per al curs 2024-2025 (diürn/ordinari, intensiu, semipresencial o a distància) en qualsevol EOI, excepte si va perdre l’escolaritat per faltes d’assistència no justificades.

Les EOI que impartixen cursos a distància són: EOI Castelló de la Plana, EOI Sagunt, EOI València-Saïdia, EOI València-Quatre Carreres, EOI Gandia, EOI Elx i EOI Alacant.

(RESOLUCIÓ de 17 de maig de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establixen el calendari i el procés d’admissió i matrícula per al curs acadèmic 2024-2025 en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana. [2024/4705])

Cronograma dels tràmits.