BENVINGUTS A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT D’ANGLÉS

Novetats

Per a veure les fotos i vídeos fets durant l’activitat de Thanksgiving, feu clic en el següent botó:

Activitats
Halloween

On 30th and 31st October, an alien race invaded the Earth and our English teachers were infected with a virus. There were only a few hours left to defeat the aliens. As the clock ticked down, a group of brave students banded together to try and stop the aliens and save our school. / El 30 i 31 d’octubre, una raça alienígena va envair la Terra i els nostres professors d’anglès van ser infectats amb un virus. Només quedaven unes poques hores per a derrotar els extraterrestres. A mesura que el rellotge avançava, un grup de valents estudiants es va unir per a intentar detindre’ls i salvar la nostra escola.

Thanksgiving

Thanksgiving, celebrated on the fourth Thursday of November, is a special day to express gratitude for the blessings in our lives. Our students truly embraced this tradition and took the opportunity to thank their loved ones, including their teachers. This holiday serves as more than just a festive occasion, it’s an important reminder to cherish the moments and individuals that make our existence fulfilling and joyful. / El Dia d’Acció de Gràcies, celebrat el quart dijous de novembre, és un dia especial per a expressar gratitud per aquelles bones coses que tenim en les nostres vides. Els nostres estudiants van adoptar aquesta tradició i van aprofitar l’oportunitat per a agrair els seus sers estimats, així com els seus professors. Aquesta festivitat és més que una ocasió festiva: és un recordatori important per a valorar els moments i les persones que fan que la nostra existència sigui gratificant i alegre.

Christmas

International Women’s Day

Concurs literari

Uns altres esdeveniments

Programació i llibres

A continuació, trobareu els llibres de text i la programació que seguim durant el curs 2023-24.

Llibres de text

Programació

Recursos didàctics

Ací trobareu un llistat de recursos que us poden ajudar amb l’aprenentatge d’anglés.

Descarregueu el PDF ací:

Contacteu amb el departament d’anglés:

46031337+ang@edu.gva.es

Activitats culturals interdepartamentals

Hem realitzat una llista de reproducció de cançons favorites de l’alumnat amb motiu de la celebració de Santa Cecilia. Podeu escoltar-la fent clic al QR de la galeria o escanejant-lo amb els vostres mòbils.

Sant Valentí a Montecarlo

Durant els dies propers a Sant Valentí, hem realitzat un intercanvi d’anuncis entre l’alumnat de Montecarlo. Podeu veure’l fent clic en la imatge.

Concurs literari
Uns altres esdeveniments