BENVINGUTS A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT D’ALEMANY

Novetats

Per a veure les fotos i vídeos fets durant l’activitat de l’obrador alemany, feu clic en el següent botó:

Activitats
Visita obrador alemany

Am 14. November waren wir bei Peter’s Delicatessa. Das ist eine deutsche Bäckerei in Valencia. Wir haben gelernt, was man so in einer Bäckerei backt und was man dazu benutzt. Alles war auf Deutsch und wir haben dem Bäcker viele Fragen gestellt und dazu etwas Leckeres gegessen. / El 14 de novembre vam estar en Peter’s Delicatessa. És un forn alemany a València. Vam aprendre què es cuina en un forn i quins instruments s’utilitzen. Tot estava en alemany i li vam fer moltes preguntes al forner mentre menjàvem coses delicioses.

Uns altres esdeveniments

Programació i llibres

A continuació, trobareu els llibres de text i la programació que seguim durant el curs 2023-24.

Llibres de text

Programació

Lectures obligatories

Lectures obligatòries

Llibres de text

Recursos didàctics

Ací trobareu BIBLIO TORRENT, el catàleg complet de llibres a disposició de l’alumnat d’alemany.

Contacteu amb el departament d’alemany:

46031337+ale@edu.gva.es

Activitats culturals interdepartamentals

Hem realitzat una llista de reproducció de cançons favorites de l’alumnat amb motiu de la celebració de Santa Cecilia. Podeu escoltar-la fent clic al QR de la galeria o escanejant-lo amb els vostres mòbils.

Sant Valentí a Montecarlo

Durant els dies propers a Sant Valentí, hem realitzat un intercanvi d’anuncis entre l’alumnat de Montecarlo. Podeu veure’l fent clic en la imatge.

Concurs literari
Uns altres esdeveniments