IX JORNADES SOBRE CONVIVÈNCIA

Els dies 25 i 26 de març en l’IES Enric valor realitzarem les IX Jornades de Convivència. Estan dirigides a tota la comunitat educativa del municipi de Silla. Es realitzaran diferents activitats en l’IES Enric Valor com són: Videoforum, teatre, ponències i tallers tot dirigit a una millora de la convivència entre iguals per a i pels alumnes. L’equip de convivència i mediació està format per alumnes i professors, sent una peça clau els alumnes que són els que intervenen i medien en els conflictes per a una millor entesa entre iguals.

Volíem agrair a tots els participants en les ponències i tallers, a AMPA, a l’ajuntament de Silla, a Silla Ciutat Educadora, a Gràfiques Fortuny, a tots els professors del grup de mediació, l’equip directiu i la resta de professors de l’Enric Valor i per descomptat als més importants i pels quals treballem, els alumnes del grup de mediació i tots els alumnes de l’Enric Valor, moltes gràcies a tots.

Per Manuel Mota

poster-2024