X LECTURA PÚBLICA DELS TREBALLS D’INVESTIGACIÓ DE BATXILLERAT

L’Institut d’Educació Secundària Enric Valor celebra l’èxit de l’Acte de Defensa Pública dels Treballs de recerca realitzats pels seus estudiants de segon de batxillerat el passat dimarts dia 12 de març. Aquest esdeveniment marca una fita en l’educació local, destacant el talent i la dedicació dels nostres joves investigadors i és testimoni del compromís de l’Enric Valor amb la formació integral, el foment del pensament crític, la investigació i l’excel·lència acadèmica.

Els treballs presentats formen part de la X Convocatòria del Programa d’Alt Rendiment «Valora’t! Empoderem l’alumnat.», reconegut des de fa 10 anys per la Conselleria d’Educació com un Projecte d’Innovació i Investigació Educativa d’alta rellevància.

Els estudiants van demostrar la seua capacitat per a abordar temes d’actualitat i complexitat, aportant noves perspectives i solucions innovadores. En concret, en aquesta desena convocatòria els dos treballs presentats han sigut:

La inclusión ¿Utopía o realitat? Realitzat pels alumnes: Lucía Tomás, Daniel Oviedo y Alejandra Salt i tutoritzat per la orientadora del centre Sandra Pastor

– ¿Me echas una mano? Diseño y construcción de una mano robótica. Realitzat pels alumnes: Javier Baena y Marta Magalló i tutoritzat per la professora de Tecnologia i enginyeria Elena Carbonell.

L’acte va comptar amb la presència de la regidora d’Educació Dª Laura Millán, així com altres convidats rellevants de l’àmbit educatiu i acadèmic com el Dr. Enric Medina, investigador sènior del Institut de Biomecànica de la UPV i la directora del CEIP El Patí Vicen Celda.

Familiars orgullosos, així com alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat, es van reunir per a fer costat als protagonistes en aquesta jornada tan especial.

Des d’ací volem felicitar a l’alumnat participant per la gran qualitat dels treballs presentats i per l’excel·lent presentació i defensa dels treballs davant el tribunal avaluador. Enhorabona!

L’alumnat participant amb la Regidora d’Educació Dª Laura Millán y les coordinadores del projecte Mª Josep Fortea i Elena Carbonell
Lucía Tomás,Daniel Oviedo y Alejandra Salt presentant el seu treball «La inclusión educativa ¿Utopía o realidad?
Javier Baena y Marta Magalló presentant el seu treball ¿Me echas una mano? Diseño y creación de una mano robótica.
Javier Baena y Marta Magalló amb la seua tutora Elena Carbonell i el Dr Enric Medina, investigador sènior del’Institut de Biomecànica de la UPV.
Lucía Tomás,Daniel Oviedo y Alejandra Salt amb la seua tutora Sandra Pastor