Nous comptes per a l’alumnat

El nostre centre ha passat a formar part del programa Centre Digital Col·laboratiu (CDC) de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Per este motiu, a partir d’este curs tot l’alumnat haurà d’utilitzar la seua nova identitat digital, és a dir, els nous comptes d’usuari i adreces de correu electrònic proporcionades per la Conselleria.

Si encara no conegueu la vostra identitat digital, podeu consultar este document:

La nova identitat digital vos permetrà l’ús de diverses eines online de Microsoft, entre altres:

• Correu electrònic d’Outlook
  • Plataforma de col·laboració Microsoft Teams
  • Principals programes de Microsoft Office per a la web: Word, Excel, PowerPoint

Una volta conegueu la vostra identitat digital, podeu accedir a totes estes eines mitjançant el portal office.com.

També podeu accedir directament al vostre correu en outlook.office.com.