El CRA, escola coeducadora!

foto post2

Durant el segon i el tercer trimestre, l'Equip Motor del Projecte Coeducacentres, conformat per famílies i professorat del nostre C.R.A., hem continuat treballant en l'aportació de propostes i idees per a la celebració de les efemèrides que duem a terme juntament amb el nostre alumnat, sempre des d'una perspectiva coeducativa i des de cultures de pau.

Entre les activitats realitzades hi ha la celebració del dia internacional de la xiqueta i la dona a la ciència, així com el dia internacional de les famílies.

A més, al llarg d'aquests mesos hem comptat amb la col·laboració d'entitats externes de l'entorn del nostre C.R.A., que han realitzat tallers coeducatius amb l'alumnat i les famílies, i que han sumat un granet més a la feina feta.

Aquest curs escolar ens acomiadem fent un balanç molt enriquidor del que s'ha après durant aquest primer curs escolar de posada en marxa de l'Equip Motor, amb la confiança que les propostes realitzades han aportat al nostre alumnat valors coeducatius, i sabent que hem de continuar treballant per complir tots els objectius proposats.

Continuem amb la mirada ja posada en el curs escolar vinent, en què esperem continuar sumant més famílies i professorat que senta com a propi aquest projecte.