El CRA, escola Coeducadora!

El passat curs 2021-2022 la comunitat educativa del C.R.A. realitzàrem la formació del programa de Conselleria de Coeducacentres , la missió de la qual és promoure els valors de la Pau i de la igualtat d’oportunitats entre éssers humans i traslladar la perspectiva de gènere al llenguatge, als continguts, als espais i als materials pedagògics del nostre C.R.A., així doncs l’objectiu del programa és crear una xarxa d’escoles lliures de violències masclistes, respectuosa amb la diversitat afectiu-sexual i basades en les cultures de pau.

Aquest curs escolar, 2022-2023, des d’aquest mateix objectiu hem creat un EQUIP MOTOR, conformat per famílies i professorat, que es reuneix trimestralment per a cooperativament aportar idees i propostes orientades a la celebració de les nostres efemèrides i la millora de les cultures i polítiques com a escola coeducadora.

A partir d’aquestes idees, ja hem dut a terme algunes propostes com:

El dia 25 de Novembre, dia internacional de l’eliminació de la violència contra la dona, on es va posar en valor el treball realitzat per les germanes Mirabal, i on construïrem papallones morades que ens van acompanyar durant tot el dia.

El dia 30 de Gener, dia internacional de la pau i la no violència, en el qual realitzàrem grans murals acolorits en els quals treballem el dia a través de l’art i del significat del Guernica.

En els pròxims mesos continuarem amb més propostes aportades i continuarem apostant pel nostre lema:

“TU I JO CAMINANT CAP A LA IGUALTAT”.