Resultats Jocs Paralímpics

Els nostres primers Jocs Paralímpics estaven temporalitzats per al mes de novembre però l'oratge ens va obligar a ajornar algunes de les sessions al mes de desembre.

En aquests Jocs hem intentat premiar les correctes actituds i l'esportivitat en les diferents proves:

PROVES INDIVIDUALS REALITZADES:

BOCCIA:  És un esport paregut a la petanca amb adaptacions per a diferents esportistes paralímpics). Les partides eren de un contra un a dos llançaments i aquella persona que aproximava més la pilota a la diana guanyava un punt. D'igual manera, aquells participants que desitjaven sort als "rivals" i els donaven l'enhorabona en acabar, guanyaven un altre punt.

TRIPLE SALT A UN PEU i LLANÇAMENT DE JAVELINA DES DE "CADIRA DE RODES": En aquestes competicions el fet de "molestar" els/les esportistes a l'hora dels seus salts penalitzava amb la pèrdua de 10 centímetres en la seua marca.

PROVES COL·LECTIVES REALITZADES:

CARRERA A CEGUES: Aquesta ha sigut l'última prova que hem realitzat i hem tractat que l'alumnat amb menys medalles d'or i plata tinguera l'oportunitat de triar company/companya. Els dos membres de l'equip han participat com a invident i com a pigall i els temps dels dos han sigut la marca de l'equip.  En aquesta prova el sentit de l'oïda era molt important, motiu pel qual es penalitzava el no respectar el silenci quan treballaven els companys i les companyes amb 10 segons al temps de l'espectador/a que molestava .

VOLEIBOL ASSEGUTS i ASSEGUDES: Partits a cinc punts de 2x2 o 3x3 jugadors/es. Per tal de propiciar el treball en equip era obligatori que 2 persones distintes tocaren la pilota en cada punt. L'equip que guanyava la partida sumava un punt i els participants que desitjaven sort als "rivals" i els donaven l'enhorabona en acabar el partit guanyaven un punt extra.

Al començament de l'entrada heu pogut veure els resultats individuals de cada participant a cada prova, però els resultats més importants es veuen en les sessions d'Educació Física. Des de la realització dels Jocs Paralímpics, molts/moltes alumnes han començat a desitjar sort i donar l'enhorabona als rivals d'una manera automàtica i desinteressada en les sessions ordinàries de l'àrea.

PER A NOSALTRES, AQUEST ÉS EL MILLOR RESULTAT POSSIBLE.

20191216_161314-ANIMATION