Visita a l´Estació Depuradora d´Aigües Residuals Font de la Pedra

L’alumnat de 1er del CFGS de Química i Salut Ambiental ha visitat l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR) Font de la Pedra que dona servei als municipis de l’Alqueria d’Asnar, Cocentaina i Muro d’Alcoi.
Acompanyats del cap de planta, Joaquín Albert, l’alumnat ha vist els diferents processos als que es sotmet l’aigua residual per a la seua depuració i ha conegut com es gestionen els residus que es van generant en la planta. A més, l’alumnat ha pogut observar els controls que s’efectuen per garantir el correcte funcionament de l’EDAR tant a nivell informàtic com al laboratori d’anàlisi.

La visita ha sigut molt interessant i ha permés valorar la importància d’aquest tipus d’instal·lacions per a la nostra societat i el medi ambient.