Xarrada del centre ocupacional Sant Pascual d’Ibi.

El passat dimarts, 16 de gener, ens va visitar Miguel Ángel, el Tècnic d’Integració Social (TIS) del centre ocupacional Sant Pasqual de l’Associació ACODIP d’Ibi, a l’hora de tutoria del torn de matí i vesprada.

Al llarg de la xarrada, ens va explicar el projecte d’oci i temps lliure que es porta a terme amb les persones amb diversitat funcional on s’inclouen activitats inclusives, com per exemple, visites a museus, eixides al cinema, viatges, eixides al camp i a la platja, etc.

A més a més, ens va detallar totes les activitats que realitzen des del centre ocupacional com és el taller faller, confecció de xapes, targetes, tasses impreses, estampació de samarretes, activitats de la vida diària i de quina forma incorporen a les usuàries i usuaris al món laboral.

També, es va comptar amb la participació de tres usuaris que van compartir la seua experiència, així com dos alumnes d’integració social, que feren les pràctiques del cicle d’APSD en aquest centre, que actualment són voluntàries d’ACODIP, que van motivar l’alumnat per a fer-se voluntaris i adquirir experiència amb les persones amb diversitat funcional.