45è Aniversari de la Constitució Espanyola: Batoi Compromès amb… els Drets Constitucionals

L’alumnat dels diversos cicles, com Administració i Finances, Grau Superior; ASIX Grau Superior; Gestió Administrativa, Grau Mitjà; DAM Grau Superior, entre altres, van formar part activa del Projecte “Batoi Compromés amb…” organitzat pel Departament de Formació i Orientació Laboral (FOL).

Mitjançant notícies de premsa, l’alumnat va abordar de manera enginyosa i informativa els diferents drets que la Constitució ens atorga. A través d’aquesta iniciativa, hem connectat els drets constitucionals amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), reafirmant el nostre compromís amb la justícia i la sostenibilitat.

No oblides passar pel corredor superior de l’Edifici 1 per veure el mural que reflecteix aquesta enriquidora experiència. 🌍🤝