Carnestoltes 2022

El passat divendres 25 de febrer vam celebrar el Carnestoltes 2022 a l’escola. Ens va fer molta il·lusió poder celebrar aquesta festa després de tant de temps, poder fer la desfilada i que, a més, les famílies ens hagen pogut acompanyar.

Un any més ha sigut un Carnestoltes adaptat a la situació però l’hem gaudit com sempre.

Van ser setmanes de molt de treball on l’alumnat es va esforçar moltíssim en el disseny i confecció de les seues disfresses. La temàtica d’enguany va ser LA FANTASIA i l’escola es va plenar de donyets i fades, sirenes i tritons, dracs, vampirs, unicorns, àngels, dimonis i mags i magues.

Una vegada més, l’alumnat del Blasco ha demostrat ser persones crítiques, condemnant a Carnestoltes per la violència, el racisme, les desigualtats i les injustícies que cada dia es produeixen. I ara, més que mai, tota la comunitat educativa ens afegim a les condemnes de l’alumnat a Carnestoltes.

Donem les gràcies a l’alumnat del centre per haver sigut una vegada més un exemple a l’hora d’enfrontar-se a les limitacions de la pandèmia i adaptar-se a elles, pel treball i l’esforç de les ultimes setmanes. Als docents del centre per acompanyar a l’alumnat durant tot aquestes setmanes de dur treball, pel seu esforç i dedicació. A les famílies per haver-nos acompanyat en la mesura del possible, per haver comprés i respectat les limitacions derivades de la situació sanitària.

L’any que ve més i millor.

CARNESTOLTES, MOLTES VOLTES!!