Una bona transició a l’institut

L’alumnat de sisè prepara cada any durant el curs diverses activitats per al seu pas a l’institut, de manera que reben visites d’alumnes de secundària, així com la visita que fa l’alumnat a l’institut, tant per conèixer les instal·lacions com les assignatures que desenvoluparan durant el curs de 1r d’ESO.

Així també es fan diverses activitats per a les famílies. Una d’elles és la xarrada “Una bona transició a l’IES” per part dels equips d’orientació dels centres de primària i secundària. En el següent enllaç podreu accedir al document que es va presentar en aquesta xarrada: Una bona transició a l’IES.

També hi haurà una xarrada informativa i de portes obertes a l’institut durant l’última setmana del mes de maig.